Friday, June 13, 2008

أمي وحشتيني


جاني الخبر قتل الامل قالولي الحبيبه خلاص مسافره
جريت عشان يمكن أشوفها ولاّ يجوز ألحقلي ضمه
بس لاقيتها خلاص سابتني من غير ما تقوللي امتي راجعه
طيب يا أمي زعلان أنا منك عمرك ما كنتي ليّا ناسيه

اسف يا أمي سماح يا أمي والله ما ازعل منك عمري

أمي الحبيبه سامحيني مقدرتش أفضل تحت معاكي
ما قدرت أسيب غير دمعتي وإن طولت كان عمري فداكي
كنت عاوز صدقيني يا أمي ردّي كلميني مش مصدق إنك بعدتي وإني تاني مش هالقاكي
أمي ايديك مش لاقيها أمي مدّي ايديك هاتي
أمي مين هايدفي ايدي يوم ما يجي برد شاتي
أمي مين هايقولّي شاطر يوم نجاحي ويشوف شهاداتي
أمي الحبيبه هادعيلك هقول يا رب بصليلك أمي جاتلك أمي عندك انت الرحيم هقوله يغفر يوم نداكي
يارب حكمك والحكم نافد هادعيه واقول عاوز رضاكي
يارب قولك والحكم ليك الكل فان ولا حد باق

5 comments:

اوعى تفكر said...

انا لله وانا اليه راجعون
اصبر واحتسب يا اخى
وايقن ان شاء الله ان موعدكم الجنه

مدحت محمد said...

ربنا يرحمها يارب


ويصبرك ان شاء الله

nanosa said...

السلام عليكم
اسفة بجد اني اتاخرت
يااااااااااااااااربي اللهم ادخلها اعلي الجنات من غير حساب ولا سابقة عذاب
اللهم ادخل امهاتنا جميعهم الجنة
وارحمهم برحمتك انك علي كل شئ قدير ..يارحمن يارحيم
قلبي معاك ..ربنا ان شاء الله يصبرك

Unknown said...

اللهم ارحمها وكل المسلمين

Hossam said...

سلام عليكم
مش عارف اقولك ايه
نفس الاحساس اللى حسيته يوم بابايا
عارف فى الاوقات دى مفيش اى كلمة بتبرد النار اللى الواحد بيبقى حسة
يا رب محدش يشوف اليوم ده
انا لله وانا اليه راجعون وربنا يرحمها
سلام